BITCOIN. La caza de Satoshi Nakamoto [J. Busquets,J. A. Ares; Ed. Dibbuks]:
Por que perder o tempo:
- autores españois
- o primeiro cómic sobre bitcoin
- ten unha parte didáctica
A que aspecto da cultura algorítmica fai referencia:
- criptomonedas
- blockchain
Tetris, el juego del que todos hablan [Box Brown; Ed. Héroes de papel]:
Por que perder o tempo:
- Tetris é historia importante da informática e dos puzzles
- un dos videoxogos máis famosos, unha revolución de orixe soviética
A que aspecto da cultura algorítmica fai referencia:
- videoxogos
- evolución das interfaces
El laberinto del millón de tatamis [Takamichi; Ed. LetraBlanka]:
Por que perder o tempo:
- Ler este manga é o máis parecido a xogar a un videoxogo como Portal 2 ou ver a peli de Cube
- Remata en dous volumes, non é o típico manga interminable ;-)
A que aspecto da cultura algorítmica fai referencia:
- videoxogos
- laberintos
- bugs