Consello para profes ou alumnado autónomo: adicar un pouco de tempo a explicar/repasar as función lóxicas e o uso habitual do redondeo, módulo e truncado en programación.
Comando/significado | Scratch | Python 3 |
---|---|---|
Sumar:
|
|
4 + 2 a + 2 a + b |
Restar / Multiplicar / Dividir |
|
4 - 2 a * 2 a / b |
É a igual que 2? |
a == 2 #ollo: un único símbolo de = é para asignar |
|
É a distinto de b? |
|
a != b #(o uso de <> está en desuso) |
Menor que / maior que |
|
a < 2 4 > b |
Operadores lóxicos: NOT (NON) AND (E) OR (OU) |
|
not and or #Se queres comprendelos mellor vai aquí |
a módulo 2 (resto dunha división) |
|
a%2 |
Redondeo |
round(a/b) #Se queres entender a diferenza entre a función redondeo e a truncado mira aquí |
|
Truncado (cociente, parte enteira dunha división) |
a//b alternativamente podes usar a función floor(): import math floor(a/b) |
|
Número aleatorio entre 1 e 10 |
from random import randint a = randint(1,10) #garda o resultado na variable a |
|
Operacións diversas |
|
Como norma xeral importar a librería math e logo buscar. A cantidade de operacións é inmensa e de seguro atoparás a que buscas. Podes consultalas aquí import math math.sin(math.pi) #seno de pi math.cos(x) #coseno de x math.factorial(10) #factorial de 10 math.pow(2,3) #2 elevado a 3 math.sqrt(2) #raíz cadrada de 2 #Proba a escribir as funcións sen math. Se non vai é cando podes escribir math xunto co liña de import
|
Ordes Básicas e cadeas Operacións matemáticas Operacións con variables Estruturas de control