Chamamos datos estruturados a aqueles que forman parte dunha secuencia ordenada de datos. En Scratch só hai un tipo de datos estruturados: as listas, que son os que aparecen aquí. Pero en Python hai moitos máis (tuplas, dicionarios... ) que estudaremos máis adiante.
Comando/significado | Scratch | Python 3 |
---|---|---|
Crear lista baleira | serpes = list() | |
Lista con elementos |
serpes = ['pitón', 'víbora', 'anaconda',serpe1] #Poñemos comiñas cando introducimos palabras, para as variables basta o nome da mesma |
|
Inserir un elemento nunha posición da lista |
serpes.insert (2,'cobra lagarteira') #Inserta un valor desprazando aos outros cara abaixo |
|
Cambiar o valor dun ítem por outro novo | serpes [2] = 'cobra lagarteira' | |
Engadir elemento (ítem) ao final da lista |
serpes.append('escáncer') #Deste xeito engadimos un elemento novo, non substituímos o último |
|
Lonxitude da lista (número de ítems da lista) |
|
len(serpes) |
Valor dun ítem da lista |
|
serpes[3] #Será o 4º elemento da lista #En Scratch a lista empeza en 1. En Python a lista empeza en 0. |
Borrar elemento da lista |
|
del serpes[1] #borra o segundo ítem |
Está un ítem na lista? |
|
if serpe1 in serpes: #outra opción: if 'pitón' in serpes: |
Ordes Básicas e cadeas Operacións matemáticas Operacións con variables Estruturas de control