Comando/significado | Scratch | Python 3 |
---|---|---|
Crear variable |
#Crear unha variable é utilizar unha palabra (das que non estean reservadas) para almacenar un dato. Exemplo: variable = 'Ola' #En Python creas unha variable no momento en que lle asignas un valor, En Scratch se creas unha variable e non lle asignas valor este será por defecto 0. |
|
Visualizar variable |
|
print(variable) |
Fixar valor da variable a 42 | variable = 42 | |
Fixar variable en cadea |
|
variable = 'Ola, caracola' |
Preguntar e recoller o valor da resposta |
|
nome = input('Cal é o teu nome?') print('Eu son ' + nome) |
Operar co valor dunha resposta |
|
idade = input(‘cantos anos tes’) print(int(idade)+10) #En Python hai que especificar se o valor introducido é un número enteiro (int) ou decimal (float). nota = input ('Que nota sacaches?') print(float(nota)+0.5) #ou para abreviar nota = float (input('Que nota sacaches')) |
Incrementar (aumentar o valor da variable) |
|
idade = idade +1 #alternativa curta: idade+=1 |
Decrementar (diminuír o valor da variable) |
|
idade = idade -1 #alternativa curta: idade -=1 |
Ordes Básicas e cadeas Operacións matemáticas Operacións con variables Estruturas de control