Comando/significado | Scratch | Python 3 |
---|---|---|
Executar un programa | F5 ou Run | |
Deter un programa |
CRTL + C (ás veces pechar ventá) |
|
Comentar un programa | #Todo texto que vaia despois dunha grella é un comentario e por tanto no se executa | |
Iniciar un programa | Non hai unha orde para iniciar, basta empezar a escribir os comandos | |
Agardar 3 segundos |
from time import sleep sleep(3) |
|
Saída en pantalla: Print |
|
print('Ola mundo!') ou print("Ola mundo!") |
Entrada de datos simples (cadeas): Input |
Quedará gardada na variable resposta |
resposta = input('Cal é o teu nome?') #unha variable chamada resposta |
Entrada de datos simples (números): input |
Quedará gardada na variable resposta |
resposta = int(input('Cal é o teu nome?'))#para nº enteiro resposta = float(input('Cal é o teu nome?'))#para nº real |
Saída en pantalla de variable: Print |
|
saudo = 'Ola mundo' #aínda que saúdo é con til, non se recomenda o emprego do til para denominar variables en ningunha linguaxe de programación print('Ola mundo') |
Unir cadeas |
|
saudo = ‘Ola ‘ nome = ‘Pepe’ print(saudo+nome) |
Letra dunha cadea |
|
nome[0] #a primeira ten índice 0 |
Lonxitude dunha cadea (número de letras dun nome ou unha frase) |
|
len(resposta) |
Imprimir de seguido |
print("pepino",end=" ");
print("tomate")
|
Ordes Básicas e cadeas Operacións matemáticas Operacións con variables Estruturas de control